סרטים לילדים לצפייה ישירה

באטמן הסרט משנת 2022

באטמן חוזר בסרט חדש שמתרחש שנתיים לאחר שברוס וויין החליט ללבוש את התחפושת. היו שנתיים קשות עבור באטמן. שנתיים שבהן לא השתנה הרבה בעיר הבדיונית גות’אם. הבחירות מתקרבות, והבניינים מלאים בכרזות של מועמדים המבטיחים שינוי. אבל האם אפשר לעבור לעיר נידונה למוות?




נראה שאפילו באטמן מאמין בהצלת העיר. גניבות, רציחות והתעללויות נמשכות, למרות שהמשטרה עובדת עם באטמן כדי לתקן דברים, וכשרוצח בשם רידלר מכוון את האליטה של ​​העיר, הדברים מסתבכים עוד יותר. באטמן החדש הוא סרט עלילתי מלא בחידות וסצנות אקשן שיזכירו לכם את הסרטים המצוירים שהיו לכם בילדותכם.

שם הסרט: 2022) The Batman
באטמן לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא עדיין לא הופיע ביוטיוב



[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הגולשים שצפו בסרט באטמן משנת 2022

באטמן הוא לא גיבור העל האהוב עליי, אבל הסיפור שלו נראה לי אחד המעניינים והעצובים בו זמנית. בסרט באטמן החדשאת ברוס וויין הכרתי מחושב במיוחד, אפל ואולי אפילו מופנם. מה שבטוח הוא שלא יכולתי להשוות את באטמן הזה עם סרטים אחרים של אותו גיבור, וגם לא צריך. אני ממליץ לכם ללכת לסרט הזה, בלי לחשוש שרוברט פטינסון לא חרג מהתקופה של הסרטים שעשה כנער.
כמו כן, בסרט באטמן פגשתי את אשת החתול החדשה, בגילומה של זואי קרביץ המהממת. הדמות שלה כובשת מההופעה הראשונה, למרות שבמבט ראשון היא נראית כמו אישה נורמלית לחלוטין, שלא יהיה לה מה לעזור לבאטמן. אבל כדי לראות איך השניים מכירים זה את זה ועכשיו מתחילים לעבוד ביחד, אתה צריך לראות את הסרט.
אם אתם עוד לא מכירים את צוות השחקנים של הסרט, אתם בטח תוהים מה אדוארד קאלן מחפש ברשימה הזו. אני חייב להודות, מעולם לא דמיינתי שאי פעם אראה את רוברט פטינסון כגיבור על, אבל אהבתי את הדרך שבה הוא גילם את באטמן.




ברוס וויין נלחם בפשע בעיר גות’האם בתור באטמן אלים, שמפחיד פושעים רק בזכות הופעת אות העטלף – גם אם הוא לא הורג את יריביו כדי לא להידמות להם. הוא עומד למבחן על ידי רוצח סדרתי שמותיר חידות מכוונות לבאטמן. כשהוא מגלה את התעלומה השורשית של השחיתות של גות’אם שהחידן רוצה לחשוף, הוא נתקל בגנבת סלינה קייל וכורת איתה ברית שנויה במחלוקת. העניין הופך ליותר ויותר אישי ככל שרמזיו של החידות מובילים לסודותיהם של תומס ומרתה וויין.
הסרט באטמן טוב, אבל הוא גם לא טוב כמו שכמה מבקרים אמריקאים הציבו אותו על הדום. אני לא אהבתי את היחסים בין באטמן ואלפרד, זה נראה מאולץ. רק בסוף הסרט התחלתי באמת להזדהות עם ברוס, להבין את נקודת המבט והרגשות שלו. הוא משחק את התפקיד של באטמן טוב מאוד. אהבתי את הפינגווין של ג’יימס גורדון, פלקון, מההתחלה – במיוחד הקול העמוק הזה, הקול של המספר הזה. מופיעים מוטנטים, האלמנט הזה של אמיתי קרוב ככל האפשר לריאליזם. זו נראית לי סדרת גות’אם בתקציב גדול, כלומר, זה לא כאילו לא ראיתי את הפרספקטיבה הזו נחקרת בעבר, אבל כמה מבקרים ומעריצים מערערים את הסדרה…
גם זה נעשה היטב, אני לא אומר שזה לא טוב, אבל אני לא חושב שכולם יאהבו את הזווית או הפרספקטיבה שממנה זה עשוי. לפעמים אתה מרגיש מנותק בגלל חוסר הקשר בין דמויות מסוימות. סלינה קייל עצבנה אותי קצת עם הטיפולוגיה של נשים שחורות נגד המערכת והיא נראתה כמו סתם אחת בחליפה, אישה פשוטה שגם לובשת חליפה – ובזה אני מתכוון לאופן שבו היא מתנהגת, איך שהיא מדברת.



מה שהכי אהבתי היה הסיכוי למותחן מסתורי, לפתור את החידות של רידלר, היחסים בין באטמן וגורדון, שיתוף הפעולה ביניהם. בצד השני אני באמת לא אוהב את מה שהם בחרו לעשות עם דמות באטמן בכלל. כנראה עולם אוטופי עם פריימים כהים והרבה שחור וצהוב בסרט….לא רואים יותר צבע מפרצופים של אנשים וכמה פרצופים מצוירים, אחרת חושך עמוק, אתה אומר שיש להם בעיה עם אור יום. הרבה דמויות אבל אני לא רואה את הטעם פלוס 2 שחקני ליי שלא מביאים עודף לפחות לסרט שצולם במרתף.
קאטוומן למרות שהיא מנסה מדי פעם להיות פתיינית ויש לה כמה שורות של הארה מינימלית, היא דמות שמחפשת נקמה, אפילו כפולה במקרה שלה. לאחר מכן החידה משאיר חידות, אבל מכסה את פניו בנייר דבק ויש לו תוכנית מאוד ברורה – שבסופו של דבר מובילה לטרור, כדי להרגיע אותנו שהוא היה ממש רע.
בקיצור, הסרט החדש של באטמן  טוב ושווה צפייה.

כתב: ליאור קצב

Exit mobile version