סרטים לילדים לצפייה ישירה

אקדמיית המטרייה

בין עשרות סדרות מומלצות לנוער, אקדמיית המטרייה היא מאוד מסקרנת ומלאה בהפתעות. באותו יום בשנת 1989, ארבעים ושלושה ילדים נולדו באופן בלתי מוסבר לנשים לא קשורות שלא הראו סימני הריון. שבעה מהם מאומצים על ידי מיליארדר שיוצר את אקדמיית המטרייה ומכין את “ילדיו” להצלת העולם.




המשימה המשוערת, הפגיעות של כל אחד והיחסים בין הדמויות, יחד עם היקומים המסתוריים שבהם מתרחשת הפעולה הם הנקודות החזקות בתרחיש האפל ומלא האירוניה שפותחו לאחר הקומיקס שהוציאה חברת Dark Horse Comics. העונה הראשונה של אקדמיית המטרייה הוקרנה לראשונה בנטפליקס בפברואר 2019, וההצלחה לה זכתה בקרב בני נוער הביאה את המפיקים להמשיך בסדרה בעונה חדשה.
שם הסרט: The Umbrella Academy 
אקדמיית המטרייה לצפייה ישירה



 

 



 

 

 

[Total: 1 Average: 5]

מה חושבים הצופים על סדרת נוער

למרות שהיא מתחילה מאלמנטים מוכרים, אקדמיית המטרייה משלבת אותם בצורה מורכבת ובלתי צפויה, מה שעלול לגרום לצופים רבים לראות פרק אחר פרק. העובדה שהסיפור מבוסס באופן מהותי על מסע בזמן ואיחוד עם דמויות בגילאים שונים מאפשרת התפתחות של מערכות יחסים מסובכות יותר בין הגיבורים, מה שגורם להם להגיב באופן בלתי צפוי. אחרי הכל, עסקינן במשפחה ובגיבורים לא מתפקדים שילדותם עם הורה נעדר רגשית אך קשה ביותר, והמפגש הכפוי בחסות אקדמיית המטרייה השמיד את גיל ההתבגרות והנעורים וגרם להם לחפש את מקומו בעולם. הדרכים השונות שלהם להתמודד עם העבר יש את כל הסיכויים לגרום לצופים לבחור מועדף או יותר מבין שבעת …
אבל בואו נפגוש את הגיבורים. טום הופר הוא לותר, שחציו העליון גדול מדי. רוברט שיהאן הוא קלאוס, מכור לסמים שהמתנה שלו היא שהוא יכול לדבר עם המתים ולקבל מהם מידע. מתנה זו הופכת את קלאוס לבדו היחיד מבין האחים שעדיין נמצא בקשר עם בן (איתן הוואנג), אחד משבעה שהסתיימו בעבר.



אמי רבר-למפמן היא אליסון, שחקנית מפורסמת שמסוגלת לשנות את המציאות על ידי שקר. דייוויד קסטנדה הוא דייגו, ללא תחרות בטיפול בסכינים, ואידן גלאגר הוא הילד או החמישה, שמסוגל לטייל, אך גם לנסוע בעבר ובעתיד. הוא זה שחווה את אפוקליפסה על עורו, חוזר להווה של הסיפור כדי לשכנע את אחיו להפסיק את זה. לבסוף, ואניה (אלן פייג ‘) היא היחידה מבין שבעת חסרי האונים וחסרי ההתעלמות של אחיה הן בגלל זה והן בגלל שהיא פרסמה ספר אוטוביוגרפי בעבר, וששטפה בגדים בציבור יותר ממשפחה מלוכלכת ..
נוצר על ידי סטיב בלקמן (Fargo, Legion, Altered Carbon), הסדרה משלבת את כוחותיה כדי לרתק את הקהל שלה. לפעמים יותר מדי זמן מבוזבז כי השאלה בכל מקום “אז אלה גיבורי העל המוזרים ביותר?” שיהיה ברור ככל האפשר עבור הצופים, התסריט שואף קשה (ולפעמים לא לטובתו) להשיג את התשובה “כן”. מה שבטוח הוא שלמרות שנראה שהרגעים ה”אטמוספריים “והאבסורדיים מאריכים את הסיפור, כל פרק מגיע עם טוויסט או תעלומה שמוכנים לדגדג את סקרנותכם ולגרום לכם לראות את הפרק הבא. יתרון נוסף הוא מאמץ ההפקה המרשים: אקדמיית המטרייההיא אחת מסדרות הסצנוגרפיה המשוכללות שנראו בשנים האחרונות. שווה לנסות, ואנחנו די בטוחים שזה יתפוס אותך.

נכתב ע”י: אלעד



Exit mobile version