סרטים לילדים לצפייה ישירה

אנגרי בירדס, סדרה לילדים

סדרת אנימציה אנגרי בירדס מורכבת מסרטונים קצרים המציגים את הדמויות המרכזיות של משחקי באותו השם אנגרי בירדס. הסיפורים מציגים את הציפורים והחזירים ומספקים את הסיפור מאחורי היריבות, שהם הנחת היסוד למשחקים. חלקם מתמקדים אך ורק בחזירים או בציפורים, בוחנים את יחסי הגומלין שלהם, שלעתים קרובות טומנים בחובם גם מאבקי כוח ותקלות.




סדרת ילדים אנגרי בירדס לצפייה ישירה מציגה האנימציה והנוף שנשארים נאמנים למה שרואים במשחק אנגרי בירדס וכמו במשחקים, הדמויות מתקשרות רק ברעמות ורעשים אחרים. התוצאה היא מהנה לגמרי ומספקת הצצות זעירות לדמויות ולמערכות היחסים שלהן, אך משאירה מספיק סקרנות שתרצה לחזור לעוד. כמובן, בהתחשב בעובדה שרוב חילופי הדברים בין הציפורים לחזירים הם מחלוקת באופיים, יש דאגה טבעית לחלוק אותה עם ילדים קטנים.
ניתן להזכיר את אנגרי בירדס דמויות כמו אדום, צ’אק, פצצה, מטילדה, טרנס והבלוז אשר צריכים לשמור על הביצים מפני החזירים שיחטפו אותן בכל מחיר. קיימות נושאים מעניינים שנלקחו מהמשחקים, כמו: אנגרי בירדס גו, אנגרי בירדס עונות, אנגרי בירדס ריו, אנגרי בירדס אפיק, אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים, אנגרי בירדס ספייס ועוד…
שם הסדרה: The Angry Birds
אנגרי בירדס סדרה לילדים פרקים מלאים לצפייה ישירה בחינם, לא ממש מדברים בפרקים וכל אחד יכול להבין את עלילת הסרטים.





 

 



 




 

 



 



 

 



 

Exit mobile version