סרטים לילדים לצפייה ישירה

אמיצה

אמיצה הוא סיפורה של הנסיכה העקשנית מרידה, בתם של המלך פרגוס והמלכה אלינור, קשת מיומנת ולוחמת, מוכנה תמיד להילחם על מה שהיא רוצה. נחושה בדעתה לעצב את גורלה, מרידה מתנגדת למנהג ותיק שהוקם על ידי המלכים הסקוטים, ופעולותיה הפזיזות של מרידה גורמות לכאוס וכעס ברחבי הממלכה.




כאשר הנסיכה מבקשת את עזרתה של מכשפה כדי להגשים את משאלתה, קללה נוראה נופלת על משפחת המלוכה. לפיכך, על מרידה לגלות אומץ ולהשתמש בכשרונותיה ובמשאביה כדי לשחרר את הקללה לפני שיהיה מאוחר מדי. כשהיא נאבקת בכישוף העוצמתי, מרידה הופכת לגיבורה ולומדת את המשמעות של אומץ אמיתי.
אמיצה הוא סיפור מצחיק עם מבטא סקוטי מצחיק שירתק את הצופים בכל הגילאים וייקח אותם לארצות היפות של סקוטלנד, שם הם יחיו עם הלוחם העקשן והנסיכה המרדנית שלהם. מרידה, הרפתקה בלתי נשכחת .

שם הסרט: 2012 – Brave
אמיצה לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא.



בסרט זה ניתן להגדיר כתוביות בעברית.

[Total: 2 Average: 5]

מה חושבים הגולשים על הסרט אמיצה

אמיצה הוא מסוג הסרטים שילד או מבוגר ייהנו לצפות בהם. לא רק אמיצה – היא נראית נהדר, בעלת אנרגיה, הומור וגיבורה מוכנה ומשכנעת. אז כדאי לבקר בקולנוע כדי לראות את ההפקה מעולה של פיקסאר, אבל אנחנו אומרים לכם עכשיו: צפו לסרט נסיכות דיסני, כי אמיצה בהחלט שואבת השראה מעולם בת הים הקטנה, הרפונזל שלו והפופולרי. הזוג היפה והחיה.
אם לא ידעת זה הזמן ללמוד שבסקוטלנד של ימי הביניים, מרידה היא בתו המאושרת של המלך פרגוס. הוא מלא חיים, והטירה המשפחתית מהדהדת מצחוק וצחקוקים. כשהיא מקבלת קידה, מרידה מראה בבירור שהיא מעוניינת יותר בירי מאשר בשיעורי הנימוסים האינסופיים שאמה, המלכה אלינור (אמה תומפסון), מתעקשת לתת לה. דברים משתבשים במשפחה כאשר מרידה מגלה שעליה להתחתן בקרוב, ואמה מזמינה אצילים צעירים מהממלכה לתחרות על ידה של בתה. המתנדבת מרידה בסופו של דבר מתמרדת, ותגובותיה יסכנו את כל משפחתה.




אמיצה הוא בהחלט סרט מצויר נחמד מאוד ויהיה תענוג לצפות בו עם הקטנטנים וגם עם ילדים גדולים יותר. יש לסרט זה על מה למשוך תשומת לב וללמוד דברים, במיוחד כשמדובר בקהלים קטנים יותר. אחד הנושאים הגדולים של אמיצה הוא אחריות: יש לך הזכות לעשות הכל, אבל גם החובה להודות כשעשית טעות.
יחד עם זאת, המראה של אמיצה מראה עד כמה פיקסאר הגיעה מבחינת תשומת לב לפרטים ותשומת לב אובססיבית לאובייקטים הכי קטנים וחסרי משמעות על המסך. לפני עשר שנים שערה של מרידה היה נראה כמו נס אמיתי, עכשיו זה “רק” נס שהתגשם: תענוג אמיתי לראות, לרעמה הכתומה של הנסיכה יש חיים משלה, עוטפת את בעליה כמו גלימה, והניגוד בין הכתום לירוק העז של ארצות סקוטלנד כל כך שובה לב.

כתבה: ליאת דוד



Exit mobile version