סרטים לילדים לצפייה ישירה

אלמנטלי

אלמנטלי הוא הסרט העלילתי המקורי החדש ביותר של דיסני ופיקסאר. הסרט מתרחש בעיר בו חיים יחד תושבי האש, המים, האדמה והאוויר. הסיפור מציג את אמבר, צעירה קשוחה, מהירה ולוהטת, שהחברות שלה עם בחור מהנה, רגשן וצייתן בשם ווייד מאתגרת את אמונותיה לגבי העולם שבו הם חיים.




מתברר שחוקי הטבע הפרדוקסליים ביותר מקבלים משמעות אחרת, ואישה צעירה לוהטת וגבר צעיר שמשמיע גלים בכל צעד מגלים שהאהבה נלחמת בכל כלל של פיזיקה או כימיה. סרט הילדים הזה מלא ברגעים מצחיקים וטעימים, נועד לשמח את הקטנטנים בדמויות מקסימות והומוריסטיות. עם זאת, חשוב מהכל הוא המסר מאחורי הסיפור הזה. הילדים הקטנים ישמחו לראות כיצד חברות ואמפתיה לובשות צורות שונות ויכולות להופיע כשהכי פחות מצפים לה.

שם הסרט: Elemental – 2023
אלמנטלי לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא לא הופיע עדיין ביוטיוב



[Total: 5 Average: 4.8]



דעתי על הסרט אלמנטלי

מאת: נטשה סטמפנובה

צפיתי בסרט בקולנוע עם שני הילדים שלי בני 6 ו-9 והתרשמתי לטוב. קל לדמיין את הרוח כבעלת גישה או אש ככועסת. כמה פרחים יפים יכולים להאיר את היום של עציץ מלוכלך, נכון? והמים יכולים להיות רגועים ושקטים יום אחד ולמחרת סוערים מאוד. יש שאלה חשובה בסרט זה: מה אם האלמנטים שאנו מכירים היו חיים?
אמבר היא דור שני למהגרים – רק הוריה היגרו מפיירלנד לאלמנט סיטי, שם אמבר נולדה וגדלה. היא יוצאת למסע כדי להבין את זהותה שלה, ויחד עם זה היא מחפשת את המשמעות של מה שהוריה נתנו לה. גולת הכותרת של המסע של אמבר – ובמובנים רבים הדחף לכך – היא הידידות המהנה והגורלית שלה עם בחור מים בשם ווייד. בהתחלה אמבר מתעבת את העיר, אבל ווייד עוזר לה להתאהב בכל מה שיש לה להציע.

אלמנטל, המתרחש בעיר המפגישה אלמנטים מרקעים שונים, מוכיח שהפכים אכן מושכים. זו קומדיה מלאת נשמה וגם זה סיפור על היחסים בין אש ומים, בין הורים לילדיהם ובין כולנו לשכנינו. זה גם קומדיה, זה גם על טיולים משפחתיים, אבל גם על התנגשויות תרבות.
בשורה התחתונה זה סרט טוב אבל אולי מתאים יותר לילדים גדולים יותר כי הילדה הקטנה שאלה אותי הרבה שאלות גם בזמן הצפייה בסרט וגם אחרי. הבן הגדול הבין את הסרט בלי בעיות.

Exit mobile version