סרטים לילדים לצפייה ישירה

אליוט העכבר הבלתי מנוצח

אליוט, העכבר הבלתי מנוצח היא סדרת אנימציה לילדים המציגה פרודיה על האווירה האלימה של שיקגו במהלך החוק היבש, כמו גם על הסרטים האמריקאים הישנים, על גיבוריהם ונבלים. הדמויות הראשיות בסדרה זו הן ארבע עכברים ידידותיים, אליוט, גורדון, מר ווילסון וג’ק האירי, אם כי יש גם כמה חתולים וכלבים.
אזרחי צ’יזקאגו חסרי הגנה נגד המאפיונרים של אל קטונה עד שכמה סוכנים פדרליים אמיצים בראשות אליוט העכבר  מעיזים לקחת על עצמם את הגנגסטרים. למרות היריבות והקטטות המתמשכות שלהם, הם שולטים בהימורים, בתערוכות, במירוצים ובכל עסק בעיר. הם גובים אנשים עניים וסוחרים מבוהלים במיסים גבוהים; הם שודדים, חוטפים ועושים כל מיני מעשים.




הפעילות החשובה ביותר שלהם היא החרמת גבינה כדי להתמודד איתה באופן בלתי חוקי, כך שהיא תביא למחירים גבוהים מאוד, ולעתים קרובות גורמת לאזרחי צ’יזקגו להיקרע. רק כמה סוכנים אמיצים של החוק, ובראשם עכבר אינטליגנטי, מנסים להתמודד איתם ולעצור את מעשיהם. הם הנגעים במגע של אליוט העכבר.
שוד, עיכובים, שוחד … גנג’דר של הגנגסטר אל קטונה והסורר כלב מורן נלחמים כמו חתול וכלב על השליטה ברחובות הפרועים של צ’יזאגו. המשטרה חסרת אונים להגן על עכברי העיר הסובלים לאורך זמן, אך בדיוק כאשר החוק והסדר (ואספקת גבינות) מתחילים להיות מעטים, מגיעה קבוצה של סוכנים פדרליים אמיצים, ובראשם אותו גיבור חסר תקנה, הסוכן אליוט העכבר.
שם הסרט: The Untouchables of Elliot Mouse
אליוט, העכבר הבלתי מנוצח פרקים מלאים לצפייה ישירה בחינם, דובר אנגלית



















 

Exit mobile version