סרטים לילדים לצפייה ישירה

אלה והנסיך בעקבות אבן החיים

אלה והנסיך בעקבות אבן החיים היא הרפתקת חדשה של הנסיכה סינדרלה מהסיפור המפורסם. אלה חייבת להוביל את חבריה למסע למצוא אבן קסם ולהפוך את הנסיך מעכבר חזרה לאדם. זהו סרט משפחתי נעים עם משיכה מיוחדת. הנסיך אלכס מקריב את צורתו האנושית והופך לעכבר כדי להציל את אלה. אלה נשבעת לעשות כל מה שצריך כדי לשבור את הכישוף ולשחרר אותו. בעזרת שוליית המכשף, קריסטל וחבריה העכברים הנאמנים, מני ווולטר, אלה מתחילה לנסות לשנות את אלכס.




כשהקסם של קריסטל משתבש, אלה והחברים יוצאים לחפש את שומר היע, שלפי השמועות יש לו אבן חיים עם כוחות שיקום מדהימים. לרוע המזל, מלכת המדבר המרושעת גנבה את האבן למטרותיה המרושעות, אז הגיבורים הבלתי סבירים יצאו לדרך למצוא אותה. בינתיים, אולף, נסיך ערמומי ונקמני, מנסה להונות את כולם למען הרווח האישי שלו. האם הידידות תתגלה חזקה מספיק כדי לכבוש את כוחות הרשע?
המסרים העיקריים אלה והנסיך בעקבות אבן החיים הם שאם לא תנסה לעולם לא תדע למה אתה מסוגל. והדבר הכי חשוב זה להמשיך לנסות, גם כשהדברים קשים. האם אלכס יקבל אי פעם הזדמנות שנייה לחיי אדם?

Cinderella and the Little Sorcerer – 2021  – הסרט מוכר גם בשם Ella and the Little Sorcerer או Little Sorcerer –  הסרט הוקרן לראשונה בישראל ביולי 2023
אלה והנסיך בעקבות אבן החיים לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא דובר צרפתית אבל ניתן להגדיר כתוביות בעברית



איך להגדיר כתוביות בעברית או בכל שפה אחרת

[Total: 1 Average: 5]



Exit mobile version