סרטים לילדים לצפייה ישירה

אווטאר

אווטאר הוא סרט מדע בדיוני שובר קופת שמתרחש בעתיד, כאשר ג’ייק, ותיק מלחמה משותק, מובא יחד עם בני אדמה אחרים לכוכב פנדורה. כאן מתגורר בו גזע אנושי, הנאבי, ציוויליזציה עתיקה שלא אוהבת אורחים. ג’ייק וחבריו צריכים להיאבק כדי למצוא את מקומם בפנדורה השופעת, ובינתיים הצעיר מתאהב בנייטירי, אישה מקומית. אווטאר הוא הסרט העלילתי הראשון של הבמאי ג’יימס קמרון למסך הגדול.




שם הסרט: Avatar – 2009
אווטאר לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, יש כתוביות ודובר אנגלית.



[Total: 3 Average: 4.3]



הביקורת של עידן על הסרט אווטאר 

אווטאר הוא סרט אמריקאי אפי שיצא לאקרנים בסוף 2009, נכתב וביים על ידי הבמאי האמריקאי ג’יימס קמרון (ההפקות המפורסמות ביותר שלו הן סדרות שליחות קטלנית וטיטאניק). הפעולה של הסרט מתרחשת בשנת 2154 על פנדורה, ירח במערכת כוכבי אלפא קנטאורי. כאן הקימו בני האדם בסיס כוכבים לניצול הרזרבות הטבעיות של עפרה יקרת ערך שנמצאה על הלוויין הטבעי, בעוד שאוכלוסיית האבוריג’ינים של הנאווי – גזע של אבוריג’ינים דמויי אדם – מצליחה להתנגד להתפשטות המתיישבים, המאיימת עליהם. קיימות אותם כמו גם את המערכת האקולוגית הפנדורית.




הרעיון של הסרט הגיע לקמרון כבר ב-1996, השנה שבה כתב את 80 העמודים הראשונים של התסריט. הצילומים היו אמורים להתחיל מיד לאחר סיום הטיטאניק), הסרט היה אמור לצאת לאקרנים ב-1999; עם זאת, לדברי הבמאי, “היה צורך להעביר קצת זמן עד שהטכנולוגיה הדרושה לבימוי החזון של הסרט הופיעה. לפיכך, קמרון החל את העבודה בפועל על אווטאר באביב 2006, כאשר סיים את התסריט, ה-Na השפה והתרבות הפנדורית הוא גם הצהיר שאם הסרט יצליח, אפשר גם סרטי המשך.
הסרט יצא בפורמטים רגילים, דו-ממדיים, תלת-ממדיים ו-IMAX. לאוואטר היה תקציב רשמי של 237 מיליון דולר, אך הערכות אחרות קבעו עלויות הייצור ב-280-310 מיליון דולר ועוד 150 מיליון דולר לקידום. הסרט נתפס כפורץ דרך בקולנוע המודרני, בשל הטכנולוגיות החדשות המשמשות לצפייה בתלת מימד והצילום במצלמות סטריאוסקופיות שתוכננו במיוחד.



יום הפתיחה שלו זכה לשבחים והצלחה מסחרית, ברוטו עמד על 27,000,000 דולר והברוטו של סוף השבוע הראשון שלו בארצות הברית וקנדה היה 77,025,481 דולר. על פי ההערכות בעולם, הוא הכניס $232,160,000 בסוף השבוע הראשון לשחרור, מה שמציב את אווטאר במקום ה-9 בכל הזמנים בהקשר זה. לאחר 17 ימים מיציאתו לאקרנים, הוא הגיע למיקום הראשון בדירוג מנקודת מבטם של הסרטים שאספו 1 מיליארד דולר ארה”ב המהירים ביותר (בחיוב), גם הם בין 6 הסרטים שהכנסותיהם היו יותר ממיליארד דולר ברחבי העולם. . לאחר 3 שבועות לאקרנים, הסרט הגיע למקום השני מבחינת סך הקבלות.
אווטאר מצטיין בגרפיקה ובסאונד. זה סרט שיחזיק מעמד לאורך זמן, בטופ של הסרטים הטובים ביותר. גם אם ג’יימס קמרון ייקח אותנו, במהלך כמעט 3 השעות, לעולם שונה מכל מה שראינו עד כה, על הפלנטה פנדורה, הרעיון הבסיסי הוא אמיתי ועדכני ככל האפשר.



מעלים אותנו לחזית איזה מין אנוכי אנחנו, כמה אכזריים אנחנו יכולים להיות. תמורת כסף, אנחנו מסוגלים להרוס כל דבר וכל אחד. אווטאר הוא לא רק סרט פשוט לצפייה, אלא סרט שממנו אפשר ללמוד משהו. אם הצלחנו להבין את ההודעה שנשלחה, אולי נעשה זאת טוב יותר. כמו כן, זה היה די עצוב כשהם הרגו את מישל רודריגז, אני מתכוון, חשבתי שזה חסר טעם. דמיינתי סוף אחר לגמרי, אני מתכוון לשניות האחרונות, אבל אני עדיין מחכה להמשך. למי שעדיין לא הספיק לראות את הסרט הזה אני ממליץ עליו!!! זו יצירת מופת ששווה לראות. חשבתי לתת לו 9, אבל לא היו לי רגשות כאלה אחרי צפייה בסרט כבר הרבה זמן, אז זה 10 בריא.

Exit mobile version