שכחו אותי בבית 4

הסרט האחרון בסדרת הקומדיות “שכחו אותי בבית”. הילד קווין, הילד השובב, נסער מכך שהוריו התגרשו. גרוע מכך, הדברים מתחממים בין אביו פיטר לבין עניין האהבה שלו עם האישה החדשה, נטלי. קווין נאלץ לבחור היכן לחגוג את חג המולד והוא מחליט ללכת לאחוזה של נטלי, שם האורחים כוללים משפחת מלוכה זרה. קווין מתכוון לאחד את הוריו ולהגן על נסיך מפני חטיפה.




קווין עד לאויבו הוותיק מארוו ולאשתו של מארב ורה פורצים כדי לdbuc באחוזה בעזרת מקורב שעזר למארב. נטלי ופיטר לא מאמינים לקווין, ופרסקוט אומר שהוא לא ראה כלום, מה שגורם לקווין לחשוב שאולי פרסקוט משתף פעולה עם הגנבים. פיטר מחליט שכולם צריכים להכין את עץ חג המולד, והם עושים זאת.
קייט ניגשת להביא לקווין כמה דברים, וקווין מבין שקייט ופיטר עדיין אוהבים זה את זה עמוק בפנים. מארב וורה מתכננים לחטוף את הנסיך ולהחליט לעשות את הצעד שלהם בבוקר חג המולד. לאחר שנודע לו על כך, קווין מכין את הבית במלכודות. בואו בבוקר חג המולד, קווין נשאר באחוזה ואילו נטלי ופיטר יוצאים לאסוף את האורחים. בהיעדרם מארב וורה שוב פורצים ומחפשים את הנסיך. אבל הם לא ידעו שהם ימצאו את קווין שם, עם חבורה של מלכודות כואב בשבילן.
שם הסרט באנגלית: Home Alone 4, יצא לאקרנים בשנת 2002.

שחכו אותי בבית לצפייה ישירה



סרטים נוספים בסדרה שכחו אותי בבית

לחץ כאן לצפות בסרט “שכחו אותי בבית 1”

לחץ כאן לצפות בסרט “שכחו אותי בבית 2”

לחץ כאן לצפות בסרט “שכחו אותי בבית 3”

לחץ כאן לצפות בסרט “שכחו אותי בבית 4”

[Total: 4 Average: 3.5]