סרטים לילדים לצפייה ישירה

פינוקיו, סדרה לילדים

כמעט בטוח שאין ילד בעולם שלא מכיר את פינוקיו והרפתקאותיה של בובת-עץ. דורות שלמים של ילדים גדלו על הספור הנהדר שהוא חינוכי במיוחד כי מלמד את הילדים דברים מאוד חשובים. סיפורו של פינוקיו הוא שיאו של היצירה האמנותית בתולדות הסרטים המצוירים, והופך לסמל של עולם ילדות נצחי בו כל נס הופך אפשרי.




המסר של הסיפור הוא לכבד את הערכים המוסריים של החברה, כמו אומץ, כנות, אלטרואיזם, אחריות, אהבת חבר ולהאמין בהם. מנקודת מבט אתית זו, דרכו של פינוקיו, בובת העץ שרוצה להפוך לנער אמיתי, היא ניסיון הכרחי עבור הדמות להבין את ההבדל בין טוב לרע ולרכוש את הערכים הדרושים לחיים כנים ואחראיים. ניתן לומר שמדובר בשיעור חיים שלא נלמד מספרים, אלא רק מניסיון של עצמו.
הספר מפורסם “פינוקיו” נכתב ע”י הסופר האיטלקי קרלו קולודי בסוף מאה ה-19, הופיע בחוברת לילדים כסיפור בהמשכים ומיד כבש את לב של כל מי קרא את הסיפור.
פינוקיו, סדרה לילדים ממשיכה גם היום לשמח ולרגש את צופיו בזכות סיפורו המקסים בעל השלכות מוסריות עמוקות, ובעיקר בשל שלמותו הטכנית. יש הרבה שמחה, מוסיקה והומור, אבל במיוחד הנשמה בפנטזיה הקסומה הזו שלא איבדה את כוח המשיכה שלה, והמשיכה לזרוח כמו יהלום במורשת התרבותית הוויזואלית של האנושות.
שם הסדרה: Pinocchio 
פינוקיו, סדרה לילדים, פרקים מלאים לצפייה ישירה בחינם, מדובב לעברית



















 

Exit mobile version