סרטים לילדים לצפייה ישירה

נסיכות דיסני

בנות אוהבות את  נסיכות דיסני שראו בסרטים. רוב הילדות הקטנות אוהבות נסיכות של דיסני והן מקפידים על העדפותיהן עד הבגרות. סרטי דיסני נסיכות יצרו גם בובות של נסיכות דיסני שילדות משחקות איתן. קל מאוד לאהוב הנסיכות של דיסני כי הן תמיד יפות.

[Total: 9 Average: 2.9]






הנסיכות של דיסני

לא רק ילדות אוהבות סיפורים ולא יכולות לפספס סרטים עם נסיכות דיסני. גם נערות וגם משפחות שלמות רואים נסיכות דיסני בסרטים כאלה כי הם מרוממים את רוחכם, במיוחד בערבי חורפי ומשעמם או בימים בהם זקוקים לכמה שעות מנוחה, מבלי לחשוב על הדאגות היום יומיות. נסיכות של דיסני  הן סרטי משפחה מצליחים כאשר כולם נרגעים עם סרטים קלילים, קומדיות אופטימיות, רומנטיקה, קסם וכיף.



הדמויות של נסיכות דיסני סרטים

הדמויות של דיסני נסיכות שונות והאמת שכולם חמודות וכל העולם מכיר את שלגיה, סינדרלה, אורורה, אריאל, בל, יסמין, פוקהונטס, מולאן, טיאנה, רפונזל, מרידה ומואנה.
ניתן למצוא נסיכות דיסני לא רק בסרטים אלה הן מופיעות בצורה בולטת בפארקי שעשועים, בובות, תכשיטים והלבשה, צעצועים לילדים, משחקי וידוא, תחפושות לפורים,  ותכניות טלוויזיה שונות.
משנת 2012 עד 2021, למעט אלה שנוצרו לאחר הרנסנס של דיסני, הנסיכות מוצגות בתלבושות המחודשות והמעוצבות מחדש במקום אלה שהן לובשות בסרטים הותיקים יותר. המראה הקלאסי מסרטיהם הישנים הוחזר ושופר לאירוע חגיגת הנסיכה האולטימטיבית.



בגלל זה הורים מחפשים בכל שנה בחנויות צעצועים לילדים את הדברים החדשים כי יש שוני בין נסיכות דיסני 2018 לבין נסיכות דיסני 2019 או נסיכות דיסני 2020.
לדמויות עצמן, למרות שהופיעו בסרטים נפרדים, יש קווי דמיון מובהקים. נסיכות של דיסני מראות רצון טוב כלפי אחרים, והיכולת המשותפת לתקשר עם בעלי חיים מעידה עליה. הנסיכות ידועות ביופיין הפנימי והחיצוני, כמו גם בעלות קולות שירה יפים, מלבד מרידה, ששרה רק שיר עם אמה כשהיא קטנה בסרטה, אמיץ.
לכל נסיכות דיסני סרטים, למעט מרידה ומואנה, יש קשר רומנטי עם נסיך מיוחד.
בתחילת ההפקות הראשונות של סרטים עם נסיכות, שלושתם הראשונים, שלגיה, סינדרלה ואורורה, המאפיינים שלהן היו ברורים היטב כחלומות בהירים, חינניים ורומנטיים, שסבלו מהפעולות שגרמו אחרים. הם החזיקו בכוח פנימי באמצעות חמלה, אהבה, אדיבות, ובמיוחד עם סינדרלה, תחושת עמידות חזקה, מבלי שהיו צריכים להפגין את התכונות החזקות והיוזמות יותר של הנסיכות המאוחרות.
הסרטים אחרונים נסיכות דיסני הפכו לפעילות יותר מתגובות עם אריאל, בל, יסמין, פוקהונטס ומולאן. המאפיינים שלהם היו ידועים הרבה יותר בעלי רצון חזק, הרפתקני, נמרץ, ערמומי ונחוש. כמו כן מטרותיהם התמקדו יותר בהרפתקאות וחופש מאשר אהבה, והנערות הללו היו יותר לוחמות על חלומותיהן משלוש הראשונות.




הם היו קיימים גם בעולמות שהיו מודעים יותר לעצמם לתפקיד המסורתי והמשתנה של נשים. במיוחד אריאל, כשהנבל שלה מבטיח לה שנשים ביבשה צריכות לשתוק, בל, כשהנבל שלה מבטיח לה ש”אין לנכון לקרוא לאישה “, ומולאן, כשבני גילה משלימים תכונות גבריות בנוסף לאלה של אישה אידיאלית. האחרונים שבהם – טיאנה, רפונזל, מרידה ומואנה – נמצאים בעידן המודרני. טיאנה, דמות מקורית, היא ריאליסטית הרבה יותר מהאחרות, היא לא צריכה ולא רוצה קסם כדי להגשים חלום אבל רק עם עבודה קשה, ואילו רפונזל דומה הרבה יותר לאידיאליסטים מאשר טיאנה.
שלגיה, אורורה, אריאל, יסמין, רפונזל ומרידה נולדות ממורשת מלכותית כבנות של מלכים ומלכות. פוקהונטס יכולה להיחשב כמורשת מלכותית, שכן היא בתו של בעל המלוכה האינדיאני והנחשב לאנדיאנים על ידי האנגלים, כמו גם נקראת נסיכה בסרט ההמשך של סרטה. סינדרלה, בל וטיאנה הופכים למלוכה על ידי נישואים.
מולאן לא הייתה מלוכה מלידה או מנישואין, אך היא עדיין נכללת בהרכב בשל מעמדה הגבוה על ידי הצלת סין וקבלת חסד מהקיסר. מואנה, עצמה, מצהירה שהיא לא נסיכה, אבל כבת למנהלת, התפקידים דומים. ובדיוק כמו מולאן, היא קיבלה חסד מטפיטי על כך שהצילה את העולם מחורבן.
לקריאה נוספת על נסיכות דיסני בוויקיפדיה לחץ כאן

תכירו 12 נסיכות דיסני

אנו מזהים אותן בשמלותיהן הצבעוניות, בעיניהן העדינות ובקולן החם. אתם באמת לא יכולים לבלבל בין נסיכות דיסני. לומדים על הסיפור שלהן מהסרטים, אבל עד כמה אנחנו מכירים את הנסיכות? הינה כמה דברים שאולי לא ידעתם על נסיכות דיסני המפורסמות.

1. שלגיה

שלגיה הופיעה על המסך הגדול בשנת 1937 והיא הנסיכה הצעירה מכולן, רק בת 14. היא הנסיכה היחידה של דיסני שקיבלה כוכב בשדרת התהילה של הוליווד בשנת 1987.

2. מולאן

סיפורה של הנסיכה מולאן מבוסס למעשה על אגדה אסייתית עתיקה הנקראת האגדה של הואה מולה, לוחם סיני לשעבר. הידעתם שמולאן אינה נסיכה כמו כולם? היא היחידה שלא נולדה למשפחת מלוכה ולא התחתנה כדי להפוך לנסיכה.

3. אנה מסרט לשבור את הקרח

מכל נסיכות דיסני, אנה מהסרט לשבור את הקרח היא היחידה ששרה בדואט עם נבל. בתחילת הסרט, אנה שרה עם האנס “אהבה היא דלת פתוחה”.

4. מרידה

לנסיכת מרידה מסרט אמיצה יש בשיער אש, רק 2 קווצות מטולטלות. אם הייתה מיישרת את שערה, הוא היה מגיעה לאורך של מטר אחד ו -21 סנטימטרים. מרידה היא הנסיכה היחידה שיש לה אחים ומדברת ללא מבטא אמריקאי.



5. רפונזל

רפונזל היא הנסיכה עם השיער הארוך ביותר מכל נסיכות דיסני. שערה הבלונדיני באורך 21 מטר. בטוחים שזה יציב, לא? זוכרים את הסצנה שבה אמה גות’ל מטפסת על המגדל. רפונזל היא הנסיכה עם העיניים הגדולות מכולן.

6. אורורה

כל נסיכת דיסני ייחודית בדרכה, אך לנסיכה אורורה יש מאפיין פיזי המבדיל אותה לחלוטין מהנסיכות האחרות. היא היחידה עם עיניים סגולות. אורורה היא הנסיכה השקטה של ​​דיסני כי במשך כל הסרט יש לה בדיוק 18 שורות.

7. פוקהונטס

פוקהונטס הוא הסרט הראשון שמציג רומן אהבה אינטראקטיבי בין הנסיכה האינדיאנית לחוקר ג’ון סמית’. פוקהונטס היא נסיכת דיסני היחידה המבוססת על אדם אמיתי.




8. לכלוכית

עד הופעתה של הנסיכה אלזה  (בת 21), סינדרלה הייתה הנסיכה המבוגרת מכול נסיכות דיסני, כאשר הייתה בסרט בת 19 בלבד. סינדרלה מאבדת את הנעל שלה שהוא במידה 35.

9. טיאנה מהסרט הנסיכה והצפרדע

טיאנה מהסרט הנסיכה והצפרדע, הייתה אמורה להיקרא מדלן או מאדי, אבל אחרי ביקורת שלילי, דיסני שינו אותו לטיאנה. היא הנסיכה היחידה שיש לה עבודה, היא מלצרית.

10. בל

הריקוד של הנסיכה בל עם החיה נוצר באמצעות אנימציה מהריקוד של אורורה עם הנסיך פיליפ. בל ממשיכה להעביר את ידה בשיערה. הסיבה לכך היא שהוא נופל על מצחה. הסיבה לכך היא שדיסני לא רצתה שזה יהיה מושלם.

11. אריאל

אריאל היא הנסיכה היחידה שלא נולדה כבן אדם. בתחילה, אריאל הייתה אמורה להיות בלונדינית, אך לסרט עם בת הים, ספלש, היה אותו צבע שיער. חברת דיסני רצתה להפוך את הסרט לשונה, ולכן עשו אריאל ג’ינג’י.

12. יסמין

ליסמין יש רוח מרדנית ועושה כל מיני דברים שעוברים על החוקים. אל תלכו שולל מהגישה שלה, היא רק בת 15. היא גם הנסיכה היחידה של דיסני שחולקת נשיקה עם נבל.

Exit mobile version