סרטים לילדים לצפייה ישירה

מדוע אני אוהב סרטי אינויאשה

אני חייב לומר מהתחלה שאני מאוד אוהב אנימה אבל סרטי אינויאשה הם הכי אהובים. הסיפור של אינויאשה מתחיל ביפן של ימי הביניים, כאשר חצי השד אינויאשה גונב את התכשיט הקדוש, Shikon no Tama, אך הכוהנת קיקיו, השומרת של התכשיט, מצליחה לעצור אותו בעזרת חץ קסם. אינויאשה רצה שהתכשיט הקדוש כדי שיוכל להפוך לשד מלא, בדיוק כפי שהיה אביו. זמן קצר לאחר מכן, קיקיו מתה, אך היא מתחננת לאחותה, קאדה, להישרף עם התכשיט כדי שאיש לא יוכל לגעת בה.
מאות שנים מאוחר יותר, בטוקיו, בחורה צעירה בשם קגומה, גרה עם משפחתה במקדש השינטו. לפני שיצאה לבית הספר, אחיה הצעיר מבקש ממנה לעזור לו למצוא את החתול של המשפחה שנראה כאילו מצא מקלט בחדר שבו הייתה מזרקה. כשהוא מתקרב למזרקה, מרבה רגליים עצום מופיע משם ומושך את קגומה פנימה. הילדה מצליחה להימלט מידיו של היצור וכשהיא עוזבת את המזרקה היא מגלה ששום דבר שידעה אינו קיים יותר. הסיבה היא פשוטה מאוד: היא נסעה אחורה בזמן והגיעה ליפן של ימי הביניים, כ-50 שנה לאחר שהאירועים סופרו בהתחלה.




ללמוד יותר על סרטי אינויאשה

אינויאשה הוא דמות אנימה מאוד דומיננטית והרבה יותר מעניינת מכל הדמויות בסרטי אנימה. כאשר נכנס ליער ליד המזרקה, הוא מגלה את אינויאשה שעדיין בהה בעץ, ממש כמו ביום הראשון. ואז יש כמה כפריים שעומדים מולה מול הכוהנת קאדה, שנדהמת מהדמיון שלה לקיקיו. כאשר מרבה הרגליים הענק תוקפת שוב את קגומה, היא נאלצת לשחרר את אינויאשה, שהתעוררה משנתה המכושפת, וזאת משום שבגופה נמצא התכשיט הקדוש שנשרף עם קיקיו.
לאחר שהשד נהרג, קאדה מניח שרשרת מכושפת סביב צווארו של אינויאשה כדי להבליג עליו בכל פעם שקגומה משתמש בפקודה “אוסווארי” – הנה סוגריים כדי לומר שהרגעים שבהם קגומה משתמש בפקודה של osuwari = לשבת = לשבת, הם טעימים לחלוטין. מצחיק להפליא –
אבל הצרות של קגומה רק מתחילות כי התכשיטן הקדוש מושך שדים שרוצים להגביר את כוחותיו, וכאשר ציפור שד ענקית גונבת אותו, הילדה מנסה לעצור אותה עם חץ. התוצאה היא שהחץ פוגע בתכשיטן, שנשבר ומתפשט ברחבי יפן.



אינויאשה – סרטים מצוירים מלאים וגם סדרות

בניגוד לרצונם, אינויאשה וקגומה נאלצים ליצור ברית כדי לשחזר את החלקים של ג’ווואייר, במיוחד מכיוון שהם מגלים שגם השד החזק נאראקו היה על עקבות השברים. במסעותיהם, השניים מתיידדים רבים ומצילים חיים רבים על ידי הריגת השדים שיצאו החוצה, כשהם מרגישים את כוחם של חלקי ג’ובאייר. הקבוצה שלהם גדלה עם הכומר מירוקו, רוצח השדים סנגו, שועל השדים הקטן שיפו וקירארה, חתול השד המעופף שמלווה את סנגו.
בנוסף להרפתקאותיהם, אנו מגלים סיפורים נוספים עליהם ועל האנשים סביבם, אך גם את סיפורי האהבה בין אינויאשה לקגומה ובין מירוקו לסנגו. ובל נשכח את השד החזק ססשומרו, אחיו של אביו של אינויאשה וחסר שביעות רצון נצחית מהמורשת שהותיר אביו. מערכת היחסים המאוד גרועה שיש לשניים בהתחלה, מתחילה לאט לאט להיות נורמלית יותר ויותר, כשהם מתחילים לגלות אחד את השני.
מי שאוהב סרטים לילדים ולא מכיר את סרטי אנימה של אינויאשה כדאי לקרוא את מה שכתבתי כאן ובהמשך לצפות בכמה סרטים ובטוח ישתכנע שלא סתם אני אוהב את אינויאשה.

פורסם ע”י אביב

[Total: 1 Average: 4]



Exit mobile version