סרטים לילדים לצפייה ישירה

החיים הסודיים של חיות המחמד 1

החיים הסודיים של חיות המחמד הוא סרט מצויר קומי על מה שחיות המחמד שלנו עושות אחרי שאנחנו הולכים לעבודה או לבית הספר כל יום. מקס הוא כלב מסוג טרייר שיש לו חיים יפים ושקטים עם בעלים שאוהבים אותו. הכל מתהפך כאשר מביאים כלב חדש בבית, דיוק מרושל שמקס לא מחבב אותו.




לאחר מקרים מצחיקים שמתרחשים בין 2 הכלבים, הם מבינים שחייבים לשים את המריבות שלהם בצד כשהם לומדים שהשפן הלבן והמקסים סנובול בונה צבא של חיות מחמד אבודות הנחושות לנקום.

שם הסרט: שם הסרט: The Secret Life of Pets 1 –  2016
החיים הסודיים של חיות המחמד לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, הסרט דובר אנגלית כולל כתוביות.



לצפייה בסרט “החיים הסודיים של חיות המחמד 2” לחץ כאן

[Total: 3 Average: 3.3]



מה חושבים הגולשים על הסרט החיים הסודיים של חיות המחמד 1

הסרט החיים הסודיים של חיות המחמד 1 הזכירה לי את מסע המודעות ההוא למבוגרים, שנראה בחופשה, בדיוק בגלל שהמשחק בין מראה למהות הוא אחד המסרים של הסרט. הודעה ארוזה בצורה כזו שאפשר להבין אותה לקטנטנים, אבל לשים (יותר) מחשבות ומבוגרים.
המבוגרים ייתפסו לקצב המהיר של הסרט פלוס גאג’ים, אם הם לא נכבשו על ידי הסרט כבר מהטריילרים הראשונים, והילדים בהחלט ירצו לפחות 10 דמויות מונפשות בבית. גיבור הסרט, הגור מקס (לואי סי.קיי), בסופו של דבר עושה מסע נפלא ברגע שחבר חדש מובא לביתו ללא פגע – דיוק (אריק סטונסטריט), מטונף, מלוכלך, (כנראה) מרוויח, אינדיבידואליסט, תפוס. מהמקלט.




התוכנית להיפטר מדיוק זורקת את מקס, אבל גם את “אחיו” החדש, להרפתקה של פרופורציות, סרט כביש אנימציה שבו – בסופו של דבר – אף אחד לא הוא זה מההתחלה ובו הם הרעים. להוכיח שהם אדיבים, חסרי זהירות – מלאי יוזמה, היפים והרכים – עם מחשבות נקמה עקובות מדם, החיות עם אינסטינקט טורף – מגיני חסרי הגנה וכו’.
יש לנו, אם כן, הרבה גיבורים, שצוירו בנימה אופיינית, כנראה קלישאה (שבדרך אנו מגלים את ההפך, הצד השני של המדליה, ככלל הדיוקן), כך שנישאר בראש. מה שמספיק לדמויות המשניות, לגיבור, הגור מקס, כבר לא מספיק, התחושה שיש לך בסוף היא שזה מקס שהיה המערכון החלש ביותר. אנחנו אוהבים אותו, אבל הוא לא מזיז לנו, וגם לא מזדהים איתו.
אבל יש מעט אנימציות עם כל כך הרבה דמויות משנה מקסימות. יש לנו מבצע חיפוש והצלה מלא בכל מיני הרפתקאות. ואנימציה עם צבעי פסטל בעיקר, שנותנת מצב רוח טוב. אפשרות התלת מימד היא לא רק תכסיס שיווקי. יש בערך שלושה רצפים באנימציה שנתנו לי בטן ריקה.
לכן, אם אתה צריך מנה של הומור טוב, רוץ אל החיים הסודיים של חיות המחמד.



לילדים זה סרט יפה, האנימציה מצוינת אבל למבוגרים זה לא מי יודע מה. התרגלתי לכך שסרטי האנימציה האלה כוללים את אותם רגעים למבוגרים שבהם שלב יכול להיות מובן ולפרש אחרת על ידי מבוגרים וילדים.
לבסוף… אם יש לך ילדים, לך ותראה אותו. יותר עבורם.
סרט מאוד מגניב שהכיל סצנות מאוד מצחיקות ומרגשות. מאז ששמעתי על הסרט הזה, נזכרתי בסרטים המצוירים המפורסמים מימי ילדותי שרצו בטלוויזיה, כלומר “כלבי בלש”.
הסרט הצליח, חשבתי שזה קצת מוגזם עם השפן הזה אבל בסוף הצליחו להציל את המצב ולהצחיק אותי בקול, במיוחד עם החזרזיר המקועקע הזה.

כתבה: חנה גרוס

Exit mobile version