סרטים לילדים לצפייה ישירה

הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר

בסרט השלישי של טרילוגיה הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר  הצופים חוזרים לעולמם הפנטסטי של הוויקינג היקאפ והדרקון המסור שלו “חסר שיניים”. הצמד הזה שהוא בלתי נפרד, מחויב לשמור על השלום ועל עתידם של האנושות והדרקונים בפני דראגו האיום.




בסרט השלישי הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר, הוויקינג היקאפ הוא ראש ומנהיג הכפר. ההופעה הפתאומית של זעם האור עולה בקנה אחד עם האיום האפל ביותר שנשקף אי פעם על העיר שלהם, אז יו וסטיר חייבים לעזוב את הבית היחיד שהם הכירו אי פעם, ולצאת למסע אל עולם נסתר שידוע שהוא קיים רק לגביו באגדות. כאשר ייעודם האמיתי מתגלה, הדרקון ורוכבו יילחמו יחדיו עד קצה העולם כדי להגן על כל מה שהגיע ליקירם.

שם הסרט: How To Train Your Dragon: The Hidden World 2019
סרטים
לצפייה ישירה. הסרט המלא הוסר מיוטיוב.



“הדרקון הראשון שלי 1” – לצפייה ישירה

“הדרקון הראשון שלי – 2” – לצפייה ישירה

“הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר” – לצפייה ישירה

[Total: 5 Average: 4.2]



מה חושבים הצופים על הסרט הדרקון הראשון שלי

הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר הוא סיפור על התבגרות, מציאת האומץ להתמודד עם הלא נודע, וכיצד שום דבר לא יכול להכין אותך לרגע שבו אתה צריך לוותר על אדם אהוב. מה שהתחיל כידידות בלתי צפויה בין נער ויקינגי לדרקון חסר פחד של זעם הלילה כבר הפך להרפתקה לכל החיים. ברוכים הבאים לפרק המדהים ביותר של הסדרה.
עם תסריט מעולה, הסרט השלישי והאחרון בסדרת הדרקון הראשון שלי מתקתק את פרק הרגשות. למרות שמדובר בסרט ילדים, הוא מצליח להגיע לנשמה של מבוגרים: הוא מרגש ומציע מפגש טיפולי על פרידה. האנימציה מכילה מסר שלא מאוד קל לעיכול – לאהוב מישהו פירושו לתת לו חופש, לא לשלוט בו באנוכיות.
אם בסרט הראשון גורלם של הוויקינגים והדרקונים במלחמה במשך מאות שנים משתנה עקב הידידות יוצאת הדופן בין היקאפ, בנו של שליט האי ברק, לדרקון “זעם הלילה”, בסרט ההמשך אנשים ודרקונים להתקיים בהרמוניה ולהילחם יחד במקרה של מלחמה. בסרט השלישי, היקאפ רוצה להציל את הדרקונים לנצח ולקחת אותם לארץ בטוחה, עליה שמע מאגדות.




הנער עכשיו ראש השבט. קונפליקט ראשון הוא חוסר הביטחון שלו בתפקיד זה והעובדה שסמכותו מוטלת לעתים בספק. את חוסר הניסיון שלו נראה בעימות עם האנטגוניסט של הסרט, קוטל דרקונים. היקאפ חייב כעת להוכיח שהוא יכול להיות מנהיג, אחרי כל גיל ההתבגרות שלו שולל את הציפיות של אביו, סטויק.
מצד שני, גיבורי הסיפור נמצאים כעת בגיל של ריגושים ראשונים של אהבה. הדרקון חסר הפחד זעם הלילה יפגוש את הדרקון זעם האור, בעוד הוויקינג הצעיר מקרב את מערכת היחסים שלו עם אסטריד. ההליכה והבעת הפנים של שני ה”כעסים” מערבבים את אישיותו של גור עם זו של חתול, מה שהופך אותם לקלים להבנה, גם אם הדמויות הללו אינן מדברות (כמו בסרטי אנימציה או פנטזיה אחרים).
רגעי הלחימה אינם מרחיקי לכת כמו סרטי ההמשך המרהיבים (בהם הופיעו הדרקונים הענקיים), אך אנו רואים זן חדש ומפחיד של דרקונים, חבריו של האנטגוניסט, בתוספת אותה רגש, צבע והתלהבות במחנה הוויקינגים. העולם הנסתר המובטח בכותרת הוא סימפוניה של צבעים.

כתב: מאור סיניץ

 

Exit mobile version