סרטים לילדים לצפייה ישירה

הדינוזאור הטוב

הדינוזאור הטוב עוסק בתקופת הדינוזאורים במבט שונה ובמיוחד חינוכי. לאחר שאירוע טראומטי מפריע לדינוזאור תוסס בשם ארלו, הוא יוצא למסע יוצא דופן, ורוכש בן לוויה מפתיע בדרך – ילד קטן. אסטרואיד אמור לפגוע בכדור הארץ, מה שיכול להוביל להכחדת הדינוזאורים. בסופו של דבר הוא עוקף את כוכב הלכת, והענקים בעלי הדם הקר ממשיכים לחיות.




עם סיפור פשוט והעולם של לפני עשרות מיליוני שנים מוצג בפרטים הקטנים ביותר, הדינוזאור הטוב הוא הזדמנות מצוינת לצפות בסרט עם כל המשפחה. מבין האנימציות של פיקסאר שתמיד הצליחו לרתק את המבוגרים והילדים כאחד, נראה שהדינוזאור הטוב מיועד יותר לאחרון, אבל זה לא אומר שמבוגרים לא ייכבשו בסיפורו של ארלו, דינוזאור מפחיד שחייב להתמודד עם פחדים לאחר שהגורל זורק אותו להרפתקה פנטסטית.

שם הסרט: The Good Dinosaur 2015
הדינוזאור הטוב לצפייה ישירה בחינם, הסרט המלא מדובב לספרדית ויש אפשרות להגדיר כתוביות בעברית.



איך להגדיר כתוביות בעברית או בכל שפה אחרת

[Total: 2 Average: 3.5]

מה חושבים הצופים על הסרט הדינוזאור הטוב

הסרט הדינוזאור הטוב יוצא מנקודת הנחה מעניינת מאוד, מדמיין היסטוריה חלופית של כדור הארץ: האסטרואיד המפורסם שהוביל להכחדת הדינוזאורים עקף למעשה את כוכב הלכת, והדינוזאורים התפתחו בחברה דומה לשלנו, וטיפחו את כדור הארץ (אוכלי העשב). ) או גידול עדרי בקר (הטורפים). ואנשים הופיעו בינתיים, הסרט משתמש בגרסאות פרימיטיביות ביותר שלהם בקאסט ייחודי: בעלי חיים הם מתורבתים, ובני אדם אולי חיות מחמד.
באור הזרקורים נמצא ארלו החושש וחסר האונים, גבר אדיש שמגדל תירס עם הוריו ואחיו ואחותו. ארלו חולם לשים את טביעת הרגל שלו על הממגורה המשפחתית (פרס על ראויות), אבל כל מה שמסביבו מפחיד אותו ורוב המשימות שהוא מקבל מהוריו הן מעבר לו. תרנגולות נראות כמו יצורים מצמררים, והן הכי מפחדות ממפלצת שנעה כמו ברק, גונבת תירס מהמגורה. מוגן על ידי משפחתו, ארלו יצטרך לקחת את חייו כאשר הוא נופל לנהר הסמוך לביתו ונסחף על ידי הזרם, לעולם לא ידוע ומסוכן.




השחקן הקטן מצליח לעורר את חוסר האונים של ארלו, את תדהמתו מגודל העולם, אך גם את רגש החברות שלו עם הצאר (במקור ספוט), “תינוק אנושי” בעל התנהגות ונאמנות כלבית.
הסיפור הפשוט מראה גם את הכישרון של פיקסאר להציע וליצור רגש. את החוויות של ארלו אפשר לסכם בכמה משפטים, ולמפגשים עם אחרים מבני גילו, אבל גם עם סכנות שונות, אין שום דבר בלתי צפוי מבחינה תסריטאית. עם זאת, המרדף של ארלו בשרשרת שממנה עפות גחליליות, הקרב שלו בסערה והמשחק עם הצאר מציע כמה מהרגעים החביבים ביותר שנראו בקולנוע השנה. הסיפור של ארלו פשוט, פשוט מאוד כנה והוא מצליח להחיות זיכרונות עם אתגרים משלו מילדותם של הצופים. ותן לקטנטנים שיעור חכם איך להתגבר על הפחדים שלך. הסרט הוא גם הצהרת אהבה המוקדשת לטבע, האנימטורים של פיקסארי מצליחים להעלות על המסך נופים יפים שנעשו בפרט הקטן ביותר.

מאת: ניצה סלומון



Exit mobile version