סרטים לילדים לצפייה ישירה

ג’סיקה ג’ונס

ג’סיקה ג’ונס היא דמות בהשראת קומיקס מארוול, עם מראה מסתורי אך אטרקטיבי במיוחד. לאחר סיומה הטרגי של קריירת גיבורי העל הקצרה שלה, ג’סיקה ג’ונס מנסה לשקם את חייה על ידי הפיכתה לבלשית פרטית וטיפול בתיקים הנוגעים לאנשים בעלי כישורים יוצאי דופן בניו יורק. הסדרה “ג’סיקה ג’ונס” שודרה בנטפליקס בין ונהנתה משלוש עונות פופולריות במיוחד בקרב צעירים.




שם הסדרה: Jessica Jones
ג’סיקה ג’ונס לצפייה ישירה



 

 



 

 

מה חושבים הצופים על סדרת נוער

סדרת נוער ג’סיקה ג’ונס משכנעת שהיא סדרה טובה עם הגיבורה שלה. במקום לאנטי גיבורה, לג’סיקה יש כוח יוצא דופן, אבל היא רחוקה מלהיות שופט מוכן לקפוץ לעזרת החלשים. אלכוהוליסטית, ישירה ביותר ולעיתים אדישה למתרחש סביבה, היא פותחת סוכנות בילוש פרטית. המטרה היחידה שלה היא לשלם את שכר הדירה הבא ו … את בקבוק הוויסקי הבא. עד מהרה אנו מגלים את הסיבה להתנהגותה החברתית: לפני חודשים ג’סיקה הייתה קורבן של קילגרב, אדם המסוגל לשלוט במוחם של אחרים. משוכנעת שקילגרב מתה, ג’סיקה מנסה להמשיך הלאה, אך עד מהרה היא מבינה שהאיש חי ומביא קורבנות חדשים, עם תוכניות מתוכננות במיוחד עבור הגיבורה.
היתרון הגדול של הסדרה הוא קילגרב והאיום הקודר שהיא מציעה, גם אם בפרקים הראשונים היא כמעט לא מופיעה במסגרת. אם בדרדוויל מאט מרדוק צריך להתמודד מול צבא של גנגסטרים חסרי מצפון ומסור לחלוטין לבוס שלהם, ג’סיקה ג’ונס משנה את לוח השחמט בהשראה רבה בעזרת אנטגוניסט המסוגל להפוך את כל הסובבים אותו לעבדים, עם משפט אחד. הכוח העל-אנושי של ג’סיקה לא עוזר לגיבורה בשום צורה בעימות עם הפסיכופת קילגרב ופרט מסוים בתסריט לא מאפשר לחסל אותו מרחוק. זו הנחת היסוד המושלמת לאחד הזוגות הגיבורים-אנטגוניסטים המורכבים והמרתקים ביותר שהוצעה אי פעם על ידי הפקת גיבורי-על.



השבחים על פמיניזם אינטליגנטי, מתייחסים לנושא לא מוכר בהפקות טלוויזיה רחבות היקף: אונס פיזי או נפשי. ההשפעה הרעה של קילגרב אולי נראית ספציפית בהקשר של הסדרה, אבל קל מאוד לעשות הקבלות בין כוחו לבין היחסים הלא מאוזנים בין גברים ונשים בכלל. הסדרה שואבת השראה מעוצמה ושליטה, הסכמה ואמון: ג’סיקה ג’ונס היא אישה שהופכת בטראומה מחוויות העבר, והעובדה שיש לה כוחות על אנושיים אינה רלוונטית בהקשר לטראומה שלה. ג’סיקה מנסה בתחילה לברוח מהתוקפן שלה, אך במהרה מבינה שרק עימות, מסוכן ככל שיהיה, יגרום לה להרגיש בטוחה.
דייוויד טננט מפואר בתפקיד קילגרב המשוחרר, ובמאי הסדרה מוצאים שיטות גאוניות להציע את יכולתו יוצאת הדופן, ללא חשש לרצפים עקובים מדם ביותר. הדרך בה הנבל מתמודד עם מעשיהם של כל מי שסביבו מרמזת מאוד על הצופה, המדמיין בקלות את תחושת חוסר האונים ואת המודעות המעורפלת באחריות: אם אדם שמסוגל לשלוט במוחך אומר לך להרוג, הוא יכול להיות מבצע העבירה בפועל, אך הידיים שלך הם שחטפו את המכה הקטלנית. זו קרקע פורייה ביותר הן לדימויים והן לסיטואציות מרהיבות, כמו גם לדיון רלוונטי על אשמה ואחריות.
גם אם זה נכשל במקצת עם כמה דמויות משניות וניסיונות מעט נאיביים לבנות קשרים מעניינים עם העונה הבאה, ג’סיקה ג’ונס נותרה ללא ספק אחת מחוויות הטלוויזיה המספקות ביותר של השנה. הסדרה עושה עבודה טובה ושווה צפייה.

נכתב ע”י: אלעד

[Total: 1 Average: 4]



Exit mobile version