סרטים לילדים לצפייה ישירה

ברבי יחידת הריגול

בסרט ברבי יחידת הריגול, ברבי יחד עם חברותיה, תרזה ורנה, הופכות מספורטאיות שמתאמנות באופן אינטנסיבי למרגלות סמויות בהרפתקה החדשה מלאה באקשן! כאשר סוכנות ריגול סודית במיוחד מבחינה בכישרונות הספורט יוצאי הדופן שלהם, הבנות מגויסות ללכת בעקבות גנב תכשיטים שהצליח עד כה להימלט. 




בעזרת גאדג’יטי ההיי-טק שלהן, התחפושות האלגנטיות שלהן ובעזרת חיות מחמד רובוטיות, הבנות יעבדו את מוחן החד כדי שהמשימה שלהן לא תהיה בלתי אפשרית!
שם הסרט: Barbie: Spy Squad  2016
ברבי יחידת הריגול לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב



[Total: 1 Average: 5]



מה חושבים הצופים על הסרט ברבי יחידת הריגול

צפיתי בסרט ברבי יחידת הריגול בחדר מלא בנות, כמה ונערים להוטים לראות בפעולה את הבובות היפות שהן מוקסמות מהן. ברבי כרגיל יפה, דקיקה וללא דופי כתמיד. הפעם היא גם פרפקציוניסטית, חובבת גאדג’טים ואקשן.
יחד עם חבריה מצוות חדר הכושר, ברבי עושה את הקפיצה לעולם חדש ומרתק, זה של סוכנים חשאיים. השלושה, שנבחרו בזכות הופעות הספורט המצטיינות שלהם, ממוקמים בעקבותיו של גנב תכשיטים בעל יכולות יוצאות דופן, המאפיין רק את מיטב הספורטאים. הם מתלהבים מה”עבודה החדשה “, הם מתייחסים ברצינות לעבודה שלהם, אבל הם מבינים מהר שהם לא מתמודדים עם האתגר וצריכים קצת יותר הכשרה.



היה קל לנחש לאן הפעולה הולכת, אבל לקטנטנים זה היה חשוב מדי. עם נושא ברור של “ג’יימס בונד” – הן מבחינת פסקול והן המכשירים השונים המוצעים במשימת הסוכנות (ומוצגת על ידי ש ‘נחמדה במיוחד לבנות) האנימציה הצליחה לחטוף כמה חיוכים ואלה גדולים.
האינטראקציה בין שני חיות הסייבר, המכשירים למרגלים החבויים בקוסמטיקה, המרוץ עם אופנועי מהירות והגלישה הקלאסית בין קרני הלייזר (בשילוב עם כמה טכניקות פארקור), היו רגעי ההתלהבות המרבית לילדים. הם גם למדו טכניקה שימושית ביותר להתגבר על הפחד שלהם ממכשול פיזי (ולא רק). “דמיין את ההצלחה שלך ואז פעל” נראה כמו ביטוי שנלקח ממדריך האימון. עם זאת, שימושי בכל גיל!
מה שאהבתי בסרט ברבי יחידת הריגול היה שהיא נמנעה ממבטים, אנחות, צחקוקים (ואופוריה של תחפושות אופנתיות, במידה מסוימת) והתמקדה בדימוי של נערות שאפתניות, שהידידות והשליחות שוות להן את המאמץ. מודל חיובי וסרט מרתק אפילו לילדים בהם ברבי לא נכנסת לרשימת הצעצועים האהובים.

Exit mobile version