סרטים לילדים לצפייה ישירה

איך למצוא סרטים מומלצים לילדים באינטרנט

כאשר אנחנו ההורים היינו ילדים הליכה לסרט הייתה אירוע חגיגי שהתרחש בעיקר בחופשים. היינו מתלבשים יפה ומתכוננים בהתרגשות. היום סרטים מומלצים לילדים לצפייה ישירה באינטרנט מאפשרת לילדים לראות סרטים מידי יום וגם יותר מפעם אחת ביום. אבדה ההתרגשות והחגיגיות. מצד שני ההורים והסבתות שצריכות להעסיק את הנכדים מברכים את האינטרנט שמזמן לנו קצת שקט וללא הוצאה כספית.

זהירות: האינטרנט מלאה בסרטים שהם לא ממש מומלצים לילדים

אין טוב בלי רע. סרטים לילדים לצפייה ישירה יש באינטרנט בלי סוף אך חלקם לא מתאימים לגיל הצעיר או שהם באיכות גרועה. כשהילדים שלנו בגיל הצעיר מאוד אנחנו יכולים לשלוט במה שהם רואים באינטרנט או בדי. וי. די.





אבל כשהם גדלים הם נוהגים להסתגר בחדר אנחנו לא יודעים אם צופים בסרטים של מבוגרים מלאי סקס, סרטי ילדים תמימים, או משחקים במשחקים נוטפי אלימות. חשוב לשבת ולצפות איתם יחד מגיל צעיר ולבחור סרטים המתאימים לגילם ולהפוך את המנהג לחוויה משותפת באופן קבוע. כך, כשהילדים גדלים יהיה להם ברור שרואים יחד וכשאין להורים זמן פנוי מותר לצפות באינטרנט רק בסרטים שההורים מאשרים. כיום יש אופציה לחסום ערוצים שאתם לא רוצים שילדכם יצפו בהם.

יש לבדוק טוב את הסרט לפני שממליצים אותו לילדים

באינטרנט יש אפשריות בלתי מוגבלות של סרטים מומלצים לילדים לצפייה ישירה, עליכם רק לברור אותם היטב כך שלצפייה יהיה ערך מוסף. אפשר ללמוד מסרטים התנהגות ראויה, חמלה, יופי ואסתטיקה, צורות חיים במקומות אחרים וללמוד מעט על ארצות אחרות.



חשוב לדעת על סרטים מצוירים שיש לפעמים אלימות אך היא עדינה, אפשר ללמד את הילדים על דרך השלילה. להעיר את תשומת ליבם לעצב והעלבון של הדמות הנפגעת. כמה לא נעים כשמשהו רע קורה לך ובהזדמנות זו ללמד אותם את הפתגם “מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך” וגם ” ואהבת לרעך כמוך”.

פורסם ע”י סוניה אלפסי, גננת

[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version